Once in a while...

tisdag, oktober 02, 2007

Lycklig

på väg hem från willys (denna härliga lågbudget-butik :D) drabbas ja av ett plötsligt anfall av lycka...

varför? ingen aning...
ja har egentligen inte särskilt mycket att va lycklig över...

ja har en enorm hög me disk hemma
ett vardagsrumsbord som ser lite mindre städat ut än högen me disk...
katten skriker på nätterna
o inga stjärnor e framme...

men ändå ler jag...

måste va den nyinköpta frukostkorven som ja ska sätta tänderna i snart :)
namnamnam

4 Comments:

  • Äh, inte behöver man ha en anledning för det jämt heller, men jag tror att du ser fram så mycket mot att träna imorgon :)

    By Anonymous Anonym, at 12:39 fm, oktober 03, 2007  

  • Jag har inte käkat falukorv sen jag bodde hemma, och det är jag jäkligt lycklig över

    By Blogger brempi, at 2:31 em, oktober 03, 2007  

  • ja visste int att du kolla min blogg jocke :P
    fast du kanske gör som ja o spontan-klickar lite på kalles länkar... :P

    föresten skrev ja "frukostkorv", inte falukorv...
    d senare hade ja kanske föredragit, men d kan ja int laga själv 8)

    By Blogger Nike, at 4:06 em, oktober 03, 2007  

  • jägarns, jag är aningen ordblind om du undrar varför.
    Man blir så besviken av dom flesta kalle länkarna, dom är så innehållslösa och så har han dom bara för att få ligga

    By Blogger brempi, at 12:01 fm, oktober 12, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home