Once in a while...

lördag, januari 26, 2008

världens triviala bekymmer

största som hänt på sistonde var en enkel sak som innefattade två stegar o ett hål...

i min egna lilla värld ställde jag upp stegen på jobbet, o klättrade uppåt...
väl uppe ändrade ja tyngdpunkten så stegens fjärde ben plötsligt krävdes för att låta den stå stadigt, ett ben som ja utan notering ställt rakt ovanpå ett decimeterstort hål uppborrat i golvet...
mitt mål vid klättringen var att komma åt den kabelstege som satt 2,5-3m upp, så denna fick vara min livlina när mina fötter plötsligt förlorade all fäste
med armarna kring kanten på stegen o ena foten slingrad runt andra stegen för att den int skulle rymma alltför långt lyckades ja dra undan stegen från hålet så att den än en gång stod stabilt...

hjärtklappning i all ära, men denna upplevelse var trots allt något som man får förvänta sig hända...
o idag fick helt enkelt en vanlig uppsatt hästsvans en betydligt kraftigare reaktion i mitt sinne...

1 Comments:

  • Coolt! Jag kollade mig själv i spegeln precis och jag har inte hästsvans, så jag antar att jag går säker.

    By Anonymous Anonym, at 3:32 fm, januari 27, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home